Contactați-ne:
(+373 22) 930-901
(+373 78) 155-155
Trimite mesaj
Ln, Mr, Mr, Joi, Vn
8:00-18:00
(Sb- 8:00-13:00, Dm- zi de odihnă)
Cum comand?
Cum se livreazâ?
Cum achit?
Retur Garantat
По-русски
Coș
Produse: 0 buc.
Suma: 0.00 Lei

Condițiile de utilizare

În acest document sunt descrise Condițiile și Regulile de utilizare a site-ului www.krepej.md, precum și condițiile de achizitionare  a produselor și serviciilor comercializate prin intermediul site-ului nostru. Politica de confidențialitate, de retur si orice alte documente constituie cuprinsul acestui document, numit în continuare “Condiții de utilizare”.

Accesul și utilizarea site-ului www.krepej.md sunt premise doar în concordanță cu condițiile prezente și cu respectarea acestora.

Compania noastră își rezervă dreptul de a modifica în orice moment Condițiile actuale, fără necesitatea de a notifica preventive despre aceasta utilizatorii site-ului. Modificările introduce vor intra în vigoare doar pentru comenzile noi, înregistrate după publicarea modificărilor respective pe site.

1. Dispoziții generale

1.1. La efectuarea comenzii în Magazinul online, Clientul acceptă Condițiile de vânzare a produselor (în continuare – Condiții) prezentate mai jos.

1.2. Aceste Condiții, precum si informația despre Produsele afișate pe site sunt oferte publice, în conformitate cu articolul 681 din Codul civil al Republicii Moldova și a Legii nr. 284 privind Comerțul Electronic. Cumpărătorul, dupa ce a luat cunoștință cu textul acestor condiții, le acceptă prin bifarea alineatului "Am luat cunoștință cu condițiile de vânzare pe site-ul www.krepej.md.

1.3. Relațiile dintre Client și Vânzător sunt stabilite în baza Legii nr. 105 din 13.03.2003 cu privire la Protecția drepturilor consumatorului, și a altor acte normative adoptate în conformitate cu acestea.

1.4. Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica Condițiile actuale, de aceea Clientul se oblige să monitorizeze modificările în mod regulat.

1.5. Clientul accepta Condițiile, apasând butonul "Confirmarea comenzii", în ultima etapă de plasare a comenzii pe site. 
 

 2. Noțiuni utilizate în prezentul document

2.1. Client - persoana fizică sau juridică, care plasează comanda pe www.krepej.md

2.2. Vânzător - ProfmetGrupSRL

2.3. Magazin online - site, spațiu de comerț electronic, deținut de Vânzător și are adresa Internet www.krepej.md. Aici sunt prezentate produsele și serviciile, condițiile de achitare și de livrare pentru înregistrarea acestor Comenzi de către Clienți.

2.4. Site - www.krepej.md

2.5. Produs – un bun sau obiect destinat unei anumite necesități umane, care este de vânzare pe site.

2.6. Comandă – înregistrarea cererii pentru procurarea bunurilor și serviciilor, în conformitate cu lista de Produse oferite pe Site.

2.7. Serviciu de livrare – serviciul, care prestează servicii de livrare a Comenzilor către Clienți.  

3. Înregistrarea și termenii de livrare a Comenzii

3.1. Comanda clientului poate fi înregistrată de catre Client pe Site. Detaliile de înregistare a comenzii sunt descrise în secțiunea "Cum să plasezi comanda".

3.2. La înregistrarea Comenzii, Clientul trebuie să indice urmatoarea informație: numele și prenumele Clientului sau a destinatarului comenzii, adresa de livrare a Comenzii, telefonul de contact, e-mail, codul de verificare.

3.3. Vânzătorul primește comenzile, înregistrate de Client, care depățesc sume de 200 de lei.

3.4. După înregistrarea comenzii, Clientul este contactat de un reprezentatnt al companiei pentru informația, privind data preconizata, de transmitere a comenzii către Serviciul de livrare. Data specificată depinde de disponibilitatea produselor comandate în depozitul Vânzatorului, și timpul necesar pentru prelucrarea Comenzii.

3.5. În apariției unor întrebări ale Clientului, privind proprietățile și caracteristicile Produselor, înainte de a înregistra Comanda, Clientul trebuie să contacteze Serviciul de informații ale Vânzătorului la numarul de telefon (+373 22) 930-901 sau(+373 78) 155-155 de luni până vineri de la8.00 până la18.00 și sâmbăta de la8.00 până la13.00.

3.6. În cazul lipsei produsului comandat în depozitul Vânzătorului, Vânzatorul este în drept de a anula Comanda și de a informa Clientul prin trimiterea unui e-mail la adresa specificată, sau prin telefon.

3.7. In cazul anulării Comenzii preplătite, costul Produsului anulat este returnat către Client prin modul în care a fost inițial produsă achitarea.  

4. Livrarea

4.1. Metodele de livrare a produselor sunt mentionate pe Site în secțiunea ”Modul de livrare”.

4.2. Riscul de pierdere accidentală sau deteriorare a produsului se transmite clientului din momentul când acesta primește produsul și semnează în documentele care confirma livrarea Comenzii.

4.3. Livrarea se efectuează pe întreg teritoriul Republicii Moldova.

4.4. Livrarea este gratuită.

4.5. În momentul livrării, produsul este transmis Clientului sau persoanei denumite în calitate de Destinatar al Comenzii. Daca persoana este incapabilă sa primească produsul, care trebuie să fie achitat în numerar, Produsul se transmite persoanei care este gata să dea detalii cu privire la comandă (numarul de livrare și / sau numele Destinatarului) și să achite complet Comanda către persoana care efectuează livrarea.

4.6. La primirea comenzii, Clientul trebuie să verifice aspectul exterior și ambalajul Produsului, cantitatea de Produse în Comandă, integritatea, sortimentul.

5. Achitarea Comenzii

5.1. Prețul Produsului este indicat pe Site. În cazul afișării incorecte a prețului Produsului comandat de Client, Vânzatorul în cel mai scurt timp va contacta Clientul, pentru a confirma comanda după prețul corectat sau pentru a anula Comanda. În cazul dacă contactarea Clientului nu este posibilă, această Comandă se consideră anulată.

5.2. Pretul Produsului poate fi modificat unilateral de către Vânzator.

5.3. Metodele de achitare a Produselor sunt menționate pe site, în secțiunea "Metode de plată". Metoda de plată convenită se consideră metoda aleasă de Client, din toate metodele de achitare disponibile, la momentul efectuării comenzii.

5.4. In cazul produselor preplătite, Comanda este acceptată pentru procesare, numai după ce banii necesari sunt virate de către Client în contul curent al Vânzătorului. Produsul, totodată, nu poate fi rezervat la Comandă, iar Vânzatorul nu poate garanta disponibilitatea lui în depozit, specificată în momentul înregistrării comenzii, și ca consecință, se poate mări termenul de livrare.

5.5. Particularitățile achitării Produsului cu cardul bancar. Autentificarea operațiunii se efectuează de către bancă. Daca banca are motive sa creadă că operațiunea are un caracter fraudulos, ea este în drept de a refuza această operațiune.

5.6. Condițiile de achitare a Comenzilor prin intermediul sistemelor de plăți electronice "B-pay" sunt indicate pe Site, în secțiunea "Metode de plată".

6. Returnarea Produselor

6.1. Returnarea produsului de calitate corespunzătoare.

6.1.1. Clientul are dreptul de a refuza Produsul comandat în orice moment, înainte de primirea acestuia, și după primirea Produsului – în termen de 14 zile, cu excepția zilei de cumpărare. Returnarea Produsului de calitate corespunzătoare este posibilă în cazul dacă se păstrează aspectul exterior, proprietățile de consum, precum și un document, care confirmă faptul si condițiile de cumpărare a acestui Produs.

6.1.2. În caz că Clientul refuză Produsul, Vânzatorul îi returnează suma achitată pentru Produsul returnat, nu mai târziu de 15 zile de la data de primire de către Vânzator a cererii scrise din partea Clientului.

6.1.3. În termen de 14 zile de la primirea Comenzii, în afară de ziua de cumpărare, Clientul este în drept de a schimba produsul de calitate corespunzătoare cu un alt produs similar, în cazul dacă acest produs nu-i convine Clientului dupa formă, dimensiuni, culoare sau dotare tehnică. Clientul nu poate schimba Produsul de calitate corespunzătoare, care este specificat în Lista de produse nealimentare de calitate corespunzătoare, care nu pot fi returnate sau schimbate, aprobat in Legea nr. 105 din 13.03.2003 cu privire la Protecția Consumatorului.

6.1.4. Dacă la momentul adresării Clientului, produsul similar nu este în stoc, Clientul are dreptul de a respinge comanda și de a solicita returnarea sumei achitate pentru produs în decurs de 15 zile din ziua returului.

6.2. Returnarea produsului de calitate necorespunzătoare

6.2.1. Clientul poate returna Produsul de calitate necorespunzătoare Vânzatorului și are dreptul de a cere returnarea sumei de bani achitate în decursul perioadei de garanție, termenului de valabilitate, sau dacă acest termen nu este specificat, într-o perioadă de timp rezonabilă, care nu depășeste un an. Clientul poate solicita, de asemenea, schimbarea Produsului de calitate necorespunzatoare sau eliminarea defectelor.

6.3. Returnarea mijloacelor financiare

6.3.1. Suma de bani achitată se returneaza clientului în același mod, în care a fost efectuată plata pentru Produs.

6.4. Lista de acțiuni în caz de încalcare de catre Vânzator a condițiilor despre sortiment.

6.4.1. In cazul detectării în Comanda livrata a Produsului care nu corespunde cu Produsul comandat, Clientul este în drept de a refuza comanda și de a cere înlocuirea produsului conform Comenzii, sau de a cere restituirea banilor achitati pentru produs.

6.4.2. Daca înlocuirea produsului este imposibilă, Vânzătorul va notifica Clientul prin trimiterea unui mesaj la adresa de e-mail specificată de Client sau la telefonul de contact al Clientului, iar banii sunt returnați în modul prevăzut în punctul 6.3.1.

6.5. Informația detaliată despre pretențiile privind calitatea și returnarea produselor poate fi trimisă pe e-mail info@profmet.mdsau pe adresa MD-2059 mun. Chișinău,str. Petricani 33.

7. Politica de confidențialitate

7.1. La înregistrarea comenzii pe site-ul www.krepej.md, Clientul oferă urmatoarea informație: numele, prenumele, adresa de livrare, adresa de e-mail, numarul de telefon.

7.2. Oferind informația personală site-ului, Clientul acceptă prelucrarea acesteia de catre Vânzator, inclusiv pentru promovarea produselor și serviciilor site-ului.

7.3. Clientul trebuie să fie la curent de faptul că toată informația oferită pentru implementarea acestui serviciu nu va fi divulgată persoanelor sau site-urilor terțe. Exceptie poate fi oferirea informației personale la cererea organelor competente ale Republicii Moldova sau la solicitarea instanței de judecată. Vânzatorul este responsabil pentru menținerea confidențialitătii informațiilor personale a Clientului. Clientul este obligat să furnizeze informatii veridice. În cazul în care clientul oferă informații incorecte, vânzatorul nu este responsabil pentru informația dată și consecințele posibile.

8. Folosirea cookie-urilor

Vânzătorul are dreptul de a utiliza metoda "cookies". Noi utilizăm "cookies" pentru a colecta anumite informații despre Client și pentru a urmări vizitele site-ul nostru. Site-urile utilizează des această metodă pentru a îmbunătăți identificarea utilizatorilor lor." Cookies " reprezintă o cantitate mică de informație, care este trimisă de browser-ul Clientului și se depozitează pe hard disc-ul computerului D-voastră. Acestea se transmit în momentul când Clientul vizitează site-ul nostru prin intermediul unui calculator. Dacă Clientul nu elimină "cookies", de fiecare dată când utilizează același computer pentru a accesa site-ul nostru, serverul va fi anunțat de vizita sa, iar noi putem colecta informații statistice despre activitățile Clientului pe site.

9. Măsuri de securitate

Noi întreprindem măsuri de securitate comerciale pentru a preveni accesul neautorizat, menținerea exactității datelor și pentru asigurarea utilizării corecte a informației de pe site. Transmiterea datelor pe internet sau prin rețeaua wireless nu poate fi protejată în totalitate. Prin urmare, la fel ca și alte companii, noi nu putem garanta securitatea informației pe care o oferă Clientul, astfel, el va face acest lucru pe propria raspundere.  

10. Utilizatori minori

În conformitate cu legislația actuală, utilizarea site-ului și conținutului acestuia sunt destinate pentru utilizatorii trecuți de majorat și noi nu suntem dispuși de a vinde produse minorilor. În același timp, noi nu putem cunoaște vârsta persoanelor care vizitează site-ul nostru și de aceea menținem o politică de confidențialitate identică pentru persoanele de toate vârstele.

11. Alți termeni și conditii

11.1. Relațiile dintre Client și Vânzător se reglementează în conformitate cu legislația în vigoare a Republicii Moldova.

11.2. În cazul apariției unor întrebări sau plângeri din partea Clientului, el trebuie să contacteze Serviciul clienti ale Vânzătorului la numarul de telefon (022) 930901 sau să trimită o scrisoare prin e-mail: info@profmet.md. Părțile vor încerca să rezolve toate litigiile apărute prin negocieri, iar în cazul incapacitătii de a ajunge la un acord comun, disputa va fi transmisă in instanța de judecată, în conformitate cu legislația RM.

11.3. Recunoașterea de către instanța de judecată a invalidității oricărei prevederi a acestor Condiții, nu presupune nulitatea celorlalte prevederi.

Lista produselor non-alimentare de calitate corespunzatoare, care nu pot fi schimbate cu un produs similar: 1. Cabluri (fire, cabluri, cordoane). 2. Materiale de construcții și finisare și alte produse care sunt vândute cu metrul (linoleum, peliculă, covoare, etc). 3.Produse chimice pentru uz casnic, pesticide si preparate agro-chimice.

În cazul plângerilor legate direct de momentul cumpărării și vânzării de bunuri, puteți contacta Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței pe următoarele contacte:

mun. Chisinau, str. Vasile Alecsandri 78, MD-2012.
tel.: (022) 741464    
linia fierbinte: 080028028    
www.consumator.gov.md

Principală | Articole | Noutăţi | Brănduri | Contacte | Standarde | Condițiile de utilizare
Cum comand? | Cum se livreazâ? | Cum achit? | Retur Garantat
 
© Krepej.md. 2021.

Toate drepturile sunt protejate.
Pentru colaborare adresațivă
la telefonul: (+373 22) 930-901 sau scrieți-ne pe adresa info@profmet.md.

Designed by Tank
Developed by KB.MD